Funguje vam nova pico-appka Zasilkovny (Packeta)?
Moderátor: Moderátoři
Funguje vam nova pico-appka Zasilkovny (Packeta)?
Jeden EB uzivatel chce, abych mu poslal balik na Slovensko. Uz asi 2 roky to delam pres Zasilkovnu, samozrejme pres tu jejich vyjebanou Androidi pico-appku. Jenze vcera se ta appka sama updatovala na jeste vyjebanejsi appku Packeta. V ni nejsem schopen se vubec dostat do menu tvorby baliku. Po spusteni se nejdriv objevi vyber statu, pak musim zadat cislo sveho mobilu. Pak to po mne chce projit pres 3 az 5 obrazkovych captcha, navic dost tezkych. Pak se mi v SMS posle 6-mistny kod, ktery musim zadat do te pico-appky. Kdyz to udelam, tak se objevi hlaska "oops, error occured" a dal uz se nedostanu. Nesetkal jste se s tim nekdo? Delam to na celkem novem tabletu s Android 11, do mobilu se mi tu sracku moc instalovat nechce.
Na webu Zásilkovny viz tento odkaz píšou v oznámení zveřejněném 18.7.2023 o problému se Z-BOXy, který by se měl týkat mobilů Samsung A33 a A53. To, že v aktualizované verzi té aplikace nefunguje ani možnost vytvořit balík bude asi nová chyba. Doporučuji zkusit kontaktovat Zásilkovnu přes jejich webový formulář a požádat je o to, aby Vám poskytli odkaz ke stažení do mobilu starší verze jejich aplikace, která tyto problémy neměla ať nemusíte čekat až tu chybu odstraní.
Naposledy upravil(a) Valdano dne 03 srp 2023, 22:29, celkem upraveno 1 x.
- pocitujlasku
- Příspěvky: 1757
- Registrován: 12 pro 2005, 01:00
tak packeta apka, to je nieco sialene. Raz som si dal poslat do packeta boxu a nikdy viac. Aby som si vyzdvihol balik, tak tam musim byt fyzicky s tym mobilom, povoleny bluetooth, poloha a neviem co este vsetko.
Odvtedy si radsej dam poslat niekam do predajne.
Vsetkym ostatnym staci zadat nejaky kod a vyberiem si zasielku.
Odvtedy si radsej dam poslat niekam do predajne.
Vsetkym ostatnym staci zadat nejaky kod a vyberiem si zasielku.
No vidis, a tak si sa bal
Pokud jste to ještě neudělal tak jim napište přes jejich webový formulář zpětnou vazbu ať si přečtou od co najvětšího počtu nespokojených uživatelů o tom co za nesmysly v té jejich apce mají. Pro vývoj té apky asi používají jako vývojáře marťany, protože z toho čiší, že ten kdo tu apku vyvíjel je naprosto odtržený od životní reality a není schopen vytvořit normální apku bez podobných nesmyslů.
Zásilkovna podle popisu uvedeného přímo na jejich webu viz tento odkaz umožňuje posílání zásilek ze Zásilkovny do Alza boxů a ty mají lokální displej i tlačítka s možností zadat kód pro vyzvednutí zásilky. Podle popisu to má fungovat nejen z eshopů, ale i při odesílání balíku přes mobilní aplikaci. Takže namísto Z-Boxu bude asi lepší využívat přes Zásilkovnu spíš Alza boxů.
Už jsem slyšel od řady lidí výhrady s argumentací, že balíky přes Zásilkovnu neposílají, protože s mobilní aplikací mají problémy a podat zásilku pro odeslání na výdejním místě Zásilkovny bez aplikace není možné. Zásilkovna si tak sama sobě tímto omezením dělá v podstatě "medvědí službu" a zbytečně se tak připravuje o spoustu potenciálních zákazníků, kteří by ji určitě využili namísto skomírající České pošty, ale Zásilkovna jim v tom tímto necitlivým přístupem v podstatě brání.
Nechápu proč není možné s balíkem zajít na některé z výdejních míst Zasilkovny a tam ho prostě podat bez jakékoli aplikace podobně jako na poště s tím, že data do systému Zásilkovny zadá do počítače obsluha na tom výdejním místě. Stejně když chodím do Zásilkovny si vyzvednout nějaký balík tak tam prodavačka každou chvíli čučí do počítače a taky tam i při vydávání zásilky něco píše, ale jinak tam skoro nemá co na práci. Tak proč by do systému Zásilkovny nemohla rovnou zapsat data v případě podání zásilky? To by určitě naprostá většina výdejních míst bez problému zvládla a zákazníci, kteří by nechtěli tak by nemuseli používat žádnou aplikaci k tomu, aby mohli přes Zásilkovnu něco poslat.
Popravdě kdyby nebyli vývojáři co píšou pro Zásilkovnu takové "lemry líné" tak už by dávno udělali webovou verzi aplikace a uživatelé, kteří mají problémy s tou mobilní apkou a ještě do budoucna jistě nejednou mít budou by tak měli možnost si balík vytvořit v čistě webové verzi aplikace a nemuseli by čekat až se někdo uráčí opravit chyby v mobilní apce, která je pro vytváření balíků k odeslání nyní na některých mobilech v podstatě nepoužitelná a jiná možnost jak odeslat balík přes Zásilkovnu jak se zdá nyní prostě není.Díky spolupráci s Alzou rozšiřujeme síť výdejních míst o AlzaBoxy. Máte poblíž jeden z nich? Nechte si do něj poslat zásilku se Zásilkovnou! Cena doručení je stejná jako na naše výdejní místa.
Zákazníci si možnost vyzvednutí svého zboží v AlzaBoxu vyberou jednoduše přímo v nákupním košíku e-shopu nebo v mobilní aplikaci.
Už jsem slyšel od řady lidí výhrady s argumentací, že balíky přes Zásilkovnu neposílají, protože s mobilní aplikací mají problémy a podat zásilku pro odeslání na výdejním místě Zásilkovny bez aplikace není možné. Zásilkovna si tak sama sobě tímto omezením dělá v podstatě "medvědí službu" a zbytečně se tak připravuje o spoustu potenciálních zákazníků, kteří by ji určitě využili namísto skomírající České pošty, ale Zásilkovna jim v tom tímto necitlivým přístupem v podstatě brání.
Nechápu proč není možné s balíkem zajít na některé z výdejních míst Zasilkovny a tam ho prostě podat bez jakékoli aplikace podobně jako na poště s tím, že data do systému Zásilkovny zadá do počítače obsluha na tom výdejním místě. Stejně když chodím do Zásilkovny si vyzvednout nějaký balík tak tam prodavačka každou chvíli čučí do počítače a taky tam i při vydávání zásilky něco píše, ale jinak tam skoro nemá co na práci. Tak proč by do systému Zásilkovny nemohla rovnou zapsat data v případě podání zásilky? To by určitě naprostá většina výdejních míst bez problému zvládla a zákazníci, kteří by nechtěli tak by nemuseli používat žádnou aplikaci k tomu, aby mohli přes Zásilkovnu něco poslat.
Před časem jsem měl problémy pravidelně, nyní jen občas. Přesto raději volím Balíkovnu, která je nejen podstatně rychlejší, ale má normální webové rozhraní s předvyplněnými údaji a pokud posílám z pošty na poštu, většinou balík dojde následující den i když jej podám odpoledne. Kdyby tak fungovaly ostatní služby České pošty. Zásilkovna podaná v pátek leží na podacím místě až do pondělí a poté někdy dojde již úterý..
- PotPalo
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
- Bydliště: BA-Petržalka :(
- Kontaktovat uživatele:
Ono sa dá zásielka na Packetu podať aj cez web (inú možnosť ani nepoužívam), ale treba sa tam registrovať ako e-shop. A je tam podmienka že musí byť dobierka minimálne 3 €. Poštovné sa potom platí ako faktúra poštovným prevodom.
Registroval som sa dávno, tak neviem či je to ešte možné.
Registroval som sa dávno, tak neviem či je to ešte možné.
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.
Jardo, jenže pošta s takovou službou došla až jako reakce na zásilkovnu, což chválím. Na druhé straně CZ/SK je jediná rozumná varianta pro posílání verglů s hodnotou pár korun. Tam by ČP prostě cenově nebyla únosná. Zásilkovna je za kilčo s doručením v rámci dvou pracovních dnů.
Navíc, pokud má odesílatel problém s apkou si vygeneruju kod sám (lze i u balíkovny) a jen předám info. Což šetří protějšku čas a nervy...
Navíc, pokud má odesílatel problém s apkou si vygeneruju kod sám (lze i u balíkovny) a jen předám info. Což šetří protějšku čas a nervy...
Registrovat se jako eshop rozhodně pro spoustu potenciálních drobných uživatelů Zásilkovny není způsob, který by byli ochotni akceptovat.
Webová aplikace by byla jistě lepší než mobilní aplikace a určitě by bylo vhodné ji vytvořit pro ty, kteří by ji rádi používali, ale nemalá část potenciálních zákazníků by určitě uvítala možnost podávat zásilky na výdejních místech Zásilkovny bez jakékoli aplikace. Teprve možnost podávání zásilek bez jakékoli aplikace na výdejních místech Zásilkovny by dle mého názoru přinesl nový boom v nárůstu zákazníků Zásilkovny.
To, že u Zásilkovny nefunguje doprava zásilek mezi výdejními místy o víkendech i když pravděpodobně většina výdejních míst Zásilkovny má přes víkendy stejně otevřeno by řadě potenciálních zákazníků dle mého názoru až tolik nevadilo, ale jak to tak vypadá tak Zásilkovna už o další nové zákazníky asi nemá zájem jinak by nemohla dělat taková nesprávná rozhodnutí a nebo to někdo ve vedení Zásilkovny záměrně sabotuje.
Copak je vedení Zásilkovny opravdu tak zabedněné, že vůbec nechápe tu aktuální příležitost přebrat velkou část zákazníků od České pošty pokud by Zásilkovna zavedla možnost podávání zásilek na výdejních místech bez jakékoli aplikace?
Webová aplikace by byla jistě lepší než mobilní aplikace a určitě by bylo vhodné ji vytvořit pro ty, kteří by ji rádi používali, ale nemalá část potenciálních zákazníků by určitě uvítala možnost podávat zásilky na výdejních místech Zásilkovny bez jakékoli aplikace. Teprve možnost podávání zásilek bez jakékoli aplikace na výdejních místech Zásilkovny by dle mého názoru přinesl nový boom v nárůstu zákazníků Zásilkovny.
To, že u Zásilkovny nefunguje doprava zásilek mezi výdejními místy o víkendech i když pravděpodobně většina výdejních míst Zásilkovny má přes víkendy stejně otevřeno by řadě potenciálních zákazníků dle mého názoru až tolik nevadilo, ale jak to tak vypadá tak Zásilkovna už o další nové zákazníky asi nemá zájem jinak by nemohla dělat taková nesprávná rozhodnutí a nebo to někdo ve vedení Zásilkovny záměrně sabotuje.
Copak je vedení Zásilkovny opravdu tak zabedněné, že vůbec nechápe tu aktuální příležitost přebrat velkou část zákazníků od České pošty pokud by Zásilkovna zavedla možnost podávání zásilek na výdejních místech bez jakékoli aplikace?
Kvůli těmhle krávovinám posílám naprosto všecko přes GLS, balíky, dopisy i faktury. Doma vyplním na webu objednávku dopravy, zaplatím kartou a rovnou mě přijde faktura a přepravní štítek do emailu. Pokud jsem línej, tak si pro to přijede kurýr, pokud ne tak dojdu se zásilkou do místního žradla pro psy a kočky. Lze doručit na adresu nebo do výdejny, do těch de bilních boxů asi neuměj. Řidič jezdí 2 x denně.
Dá se vybrat cena za hmotnost nebo za rozměr a chce to zadat obojí, vždy je jedna možnost o 15-30 kaček levnější.
Při vyplňování si to pamatuje všecky předešlý adresy, stačí jen odkliknout.
Dá se vybrat cena za hmotnost nebo za rozměr a chce to zadat obojí, vždy je jedna možnost o 15-30 kaček levnější.
Při vyplňování si to pamatuje všecky předešlý adresy, stačí jen odkliknout.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Pošta sice přišla pozdě, ale je rychlejší o o trochu levnější než Zásilkovna. Mám u Zásilkovny rekord 10 dní bez jakékoliv možnosti kontaktu na urgence. Ale také opačný rekord 3 dny ze Slovenska do Česka. Jenom jestli to při reorganizaci pošta nepose... jak je to normální v tomhle podivným státě.Kvicala_r píše:Jardo, jenže pošta s takovou službou došla až jako reakce na zásilkovnu, což chválím. ... Zásilkovna je za kilčo s doručením v rámci dvou pracovních dnů.