Aktuálně Česká pošta 2022
Moderátor: Moderátoři
- Behemot
- Pod dozorem moderátorů
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 01 lis 2013, 01:00
- Kontaktovat uživatele:
no a teď co si teda jako vybrat, zásilkokretenárna mě akorát vomrdala vo tři tejdny, kdy kdybych to poslal posranou počtou za dvakrát víc, tak už sem ušetřil, protože by se tím ouřad musel povinně zabejvat a možná by to dokonce do toho depozitu dal, takle po mě za tu dobu bude pojí-štěnicovna chcet prachyHubert_79 píše:Ono to postupem času stojí za hvno tak nějak všechno... Jediný, kdo mi ztratil zásilku byla zásilkovna. Naštěstí byl e-shop solidní, že mi vrátili prachy a prý až (a jestli) to někde vyplave, obdržím tovar zdarma.
vopravdu 🤐 pakáž naprosto všude, všechno v rozkladu
Tak nevím, nevím.....
Kód: Vybrat vše
Česká pošta zruší od letošního května 669 pracovních míst, zejména manažerských a úřednických. Státní podnik si od toho slibuje úsporu 500 milionů korun ročně.
........Nedůvěřuji velbloudům a obecně nikomu, kdo dokáže týden nepít........
toto vůbec není spam:
Váš balík N:2938456 čeká na zpracování z důvodu nezaplacených nákladů na dopravu (52,99 CZK), balík jsme nechali čekat na vaši platbu
Sledovací číslo: 9405511699000070018991
Poznámka: Neobdržíme-li vaši platbu, vaše objednávka bude vrácena odesílateli do 48 hodin.
Pošlete můj balíček
správca ceskaposta.cz!
Ďakujeme, že ste zákazníkom ceskaposta.cz !
Váš balík N:2938456 čeká na zpracování z důvodu nezaplacených nákladů na dopravu (52,99 CZK), balík jsme nechali čekat na vaši platbu
Sledovací číslo: 9405511699000070018991
Poznámka: Neobdržíme-li vaši platbu, vaše objednávka bude vrácena odesílateli do 48 hodin.
Pošlete můj balíček
správca ceskaposta.cz!
Ďakujeme, že ste zákazníkom ceskaposta.cz !
- tomasjedno
- Příspěvky: 5634
- Registrován: 11 říj 2008, 02:00
- Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
- Behemot
- Pod dozorem moderátorů
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 01 lis 2013, 01:00
- Kontaktovat uživatele:
cenu chleba vidím ty pitomče na regále a v letáku; počta to NIKDE na přepážce napsaný nemá, i přes to, že mají kontakty na miliony zákazníků přes ty jejich karty, tak posílají akorát píčoviny, velice málo ai důležitý provozní informace (odstávky, zavíračky apod.) a vo zdražení eště neinformovali NIKDY
samozřejmě ani na webu nikde nic není, všechno to ty svině tají a pak dycky člověk vejrá akorát na pobočce že kolik to zas najednou stojí
a to eště hrabou tak, že dyž sem tam byl naposled, tak sem si pak schválně kontroloval ceníky a samozřejmě, bába aniž by se ráčila cokoli řešit, tak balík strčila automaticky jako střední velikost (i když mu chybělo eště notnej kus ze všech tří stran) a hned 30 korun objebávkou v kapse
(samozřejmě sem to hned reklamoval na podpoře, balík je už tejden doručenej a nikdo se zatim neuráčil reagovat )
samozřejmě ani na webu nikde nic není, všechno to ty svině tají a pak dycky člověk vejrá akorát na pobočce že kolik to zas najednou stojí
a to eště hrabou tak, že dyž sem tam byl naposled, tak sem si pak schválně kontroloval ceníky a samozřejmě, bába aniž by se ráčila cokoli řešit, tak balík strčila automaticky jako střední velikost (i když mu chybělo eště notnej kus ze všech tří stran) a hned 30 korun objebávkou v kapse
(samozřejmě sem to hned reklamoval na podpoře, balík je už tejden doručenej a nikdo se zatim neuráčil reagovat )
Naposledy upravil(a) Behemot dne 11 úno 2022, 12:54, celkem upraveno 1 x.