několikrát jsem tam jel i v noci a zadní červená světla té "škodofky ve zdi" svítila.EKKAR píše:Tu šádynu naaranžovanou jako zaraženou do boční stěny baráku ve vejšce 1. patra ve Skršíně potvrzuju, jezdili jsme kolem cestou k manželčiným příbuzným do Mostu.
Vtipy, vtipné články a odkazy XII
Moderátor: Moderátoři
Tak tohle potvrdit nemůžu, jel jsem okolo vždycky jen za světlaok1hga píše:několikrát jsem tam jel i v noci a zadní červená světla té "škodofky ve zdi" svítila.EKKAR píše:Tu šádynu naaranžovanou jako zaraženou do boční stěny baráku ve vejšce 1. patra ve Skršíně potvrzuju, jezdili jsme kolem cestou k manželčiným příbuzným do Mostu.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Napsal jsem předevčírem dotaz do jednoho řetězce s elektrem:
"Dobrý den.
Máte na některé prodejně v Královéhradeckém kraji skladem a hlavně k poslechnutí sluchátka XXX?
Pokud ne, je možnost při online nákupu v případě potřeby sluchátka vrátit intaktní, ale rozbalená a odzkoušená? Přeci jen jde o zboží, u kterého se jinak než na základě poslechu nelze definitivně rozhodnout.
Díky
Podpis"
Po automatické odpovědi (jako že si to přečtou a odpovědí až to půjde) následovala reakce:
"Dobrý den,
je nám líto, ale tato sluchátka nejsou dostupná na žádné prodejně.
Objednat si je můžete a v případě vrácení je nutné počítat s poplatkem za uvedení zboží do původního stavu, tedy hygienické čištění.
Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
L. S."
Doplnil jsem tedy dotaz:
"Dobře. A kolik takový poplatek činí?"
Odpověď přišla ještě rychleji:
"Dobrý den,
pokud vracíte výrobek, u kterého je nutná dezinfekce a uvedení do hygienicky nezávadného stavu, bude vám konkrétní částka vyčíslena individuálně.
S přátelským pozdravem
L. S."
Trochu jsem o tom přemýšlel a napsal jsem dnes do obchodu ještě jeden e-mail:
"Dobrý den, díky za odpověď.
Mně to stále vrtá hlavou.
Jde o náhlavní supraaurální sluchátka, která se při použití nezasunují do tělních otvorů jako "pecky" nebo nedejbože "špunty". Protože netrpím parazity, nemám lupy ani plísňové onemocnění, nepelichám a minimálně jednou měsíčně se myju, marně přemýšlím co vlastně bude potřeba po mém rychlém odzkoušení uvádět do hygienicky nezávadného stavu. Nezdá se mi takové počínání z hlediska hygieny rizikovější než kupříkladu zkoušení obuvi.
Bylo by možné žádat osvobození od uvedeného poplatku, třeba na základě záznamu o lékařské prohlídce? Případně bych si mohl při zkoušení natáhnout na hlavu punčochu, což bych doložil videozáznamem.
S pozdravem
Podpis"
Příště už jim doporučím, ať si sluchátka strčí do prudele a následně je uvedou do hygienicky nezávadného stavu na vlastní náklady.
"Dobrý den.
Máte na některé prodejně v Královéhradeckém kraji skladem a hlavně k poslechnutí sluchátka XXX?
Pokud ne, je možnost při online nákupu v případě potřeby sluchátka vrátit intaktní, ale rozbalená a odzkoušená? Přeci jen jde o zboží, u kterého se jinak než na základě poslechu nelze definitivně rozhodnout.
Díky
Podpis"
Po automatické odpovědi (jako že si to přečtou a odpovědí až to půjde) následovala reakce:
"Dobrý den,
je nám líto, ale tato sluchátka nejsou dostupná na žádné prodejně.
Objednat si je můžete a v případě vrácení je nutné počítat s poplatkem za uvedení zboží do původního stavu, tedy hygienické čištění.
Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
L. S."
Doplnil jsem tedy dotaz:
"Dobře. A kolik takový poplatek činí?"
Odpověď přišla ještě rychleji:
"Dobrý den,
pokud vracíte výrobek, u kterého je nutná dezinfekce a uvedení do hygienicky nezávadného stavu, bude vám konkrétní částka vyčíslena individuálně.
S přátelským pozdravem
L. S."
Trochu jsem o tom přemýšlel a napsal jsem dnes do obchodu ještě jeden e-mail:
"Dobrý den, díky za odpověď.
Mně to stále vrtá hlavou.
Jde o náhlavní supraaurální sluchátka, která se při použití nezasunují do tělních otvorů jako "pecky" nebo nedejbože "špunty". Protože netrpím parazity, nemám lupy ani plísňové onemocnění, nepelichám a minimálně jednou měsíčně se myju, marně přemýšlím co vlastně bude potřeba po mém rychlém odzkoušení uvádět do hygienicky nezávadného stavu. Nezdá se mi takové počínání z hlediska hygieny rizikovější než kupříkladu zkoušení obuvi.
Bylo by možné žádat osvobození od uvedeného poplatku, třeba na základě záznamu o lékařské prohlídce? Případně bych si mohl při zkoušení natáhnout na hlavu punčochu, což bych doložil videozáznamem.
S pozdravem
Podpis"
Příště už jim doporučím, ať si sluchátka strčí do prudele a následně je uvedou do hygienicky nezávadného stavu na vlastní náklady.
Boty na holou nohu ti v žádným krámu vyzkoušet nenechají, musíš mít minimálně ponožku, dámy (i nedá mi) pak takovou tu silonkovou "ťapku" nebo návlek na chodidlo, aby prostě byl vyloučenej kontakt nezakoupený boty s holou nohou.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- serviceman
- Příspěvky: 4005
- Registrován: 09 črc 2013, 02:00