fifiju píše:dnešní pokus o obyčejné vyzvednutí ze Z boxu na samsungu A33 neúspěšné.
Hlavně, že ušetřili za Z-Boxech, které svou aktuální konstrukcí v podstatě neumožňují jiné řešení než spojení přes bluetooth s mobilní aplikací Zásilkovny v mobilu uživatele a když to nefunguje tak si můžete přečíst
tady jaké další možnosti máte.
Jedna z možností popsaných přímo na webu Zásilkovny je přes webový formulář přesměrovat zásilku ze Z-Boxu na jiné výdejní místo, které si zvolíte. Třeba do Alza Boxu a nebo na výdejní místo Zásilkovny s lidskou obsluhou tj. nějaké potraviny apod, které fungují i jako výdejní místa Zásilkovny. Pokud si zvolíte přesměrování do Alza Boxu tak až to převezou do Alza Boxu tak Vám potom pošlou kód pro vyzvednutí, který pak zadáte ručně přímo na klávesnici Alza Boxu, který naštěstí není tak "vykastrovaný" jako jsou Z-Boxy.
Postup
Vyplňte
tento webový formulář (zvolte Příjemce → Přesměrování zásilky). Do položky Číslo zásilky zadejte číslo, které má zásilka umístěná v tom pro Vás aktuálně nedostupném Z-Boxu v systému Zásilkovny ve formátu "Z XXX XXXX XXX" a do položky Vaše zpráva uveďte důvod a specifikaci přesměrování např. dle příkladu v níže uvedené citaci.
Z důvodu nefunkčnosti Z-Boxu s mobilním telefonem Samsungu A33 žádám o přesměrování zásilky na dále specifikované výdejní místo. Název výdejního místa, adresa výdejního místa a ID výdejního místa.
Název, adresu a ID výdejního místa si zvolte
z tohoto seznamu.