elektromobilita

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
xsc
Příspěvky: 6666
Registrován: 25 zář 2014, 02:00

#76 Příspěvek od xsc »

Tak to je ono, to byl standardní trenažér, který se používal roky. taky jsme na něm blbli, ale blbě mi z toho nikdy nebylo. Holt každý je na to citlivý jinak. Pak nám ještě pouštěli klasický film a úkolem bylo jen reagovat ve smyslu dát blinkr, brzdit.

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#77 Příspěvek od rnbw »

Ja som mal uz (este?) trenazer s interierom Skody 120, kruh nad hlavou sa asi nezmenil. A to uz bolo v tomto tisicroci :D

Uživatelský avatar
PotPalo
Příspěvky: 4565
Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
Bydliště: BA-Petržalka :(
Kontaktovat uživatele:

#78 Příspěvek od PotPalo »

A sú tie trenažéry vôbec na niečo dobré? Mne to pripadalo ako počítačová hra, akurát kreslo sa samé trochu hýbalo. Od reality to bolo dosť vzdialené. Ale niečo podobné sa dá vidieť pri kolotočoch. Trenažér formule. :D
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.

Uživatelský avatar
xsc
Příspěvky: 6666
Registrován: 25 zář 2014, 02:00

#79 Příspěvek od xsc »

Je to dobrý pro nacvičení rozjezdu a řazení aby ti to v reálu hned na place nechcíplo a při řazení jsi neočesal zuby převodovky. Na jízdu už moc ne, i tehdy se na trenažéru moc času netrávilo.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#80 Příspěvek od EKKAR »

rnbw píše:Ja som mal uz (este?) trenazer s interierom Skody 120, kruh nad hlavou sa asi nezmenil. A to uz bolo v tomto tisicroci :D
Byly trenažéry s palubovkou a sedačkou z tisícovky, stovky, stodvácy i favořitě - jak Boleslavskou linku postupně opouštěly jmenovaný typový řady, posouval se i trenažér na "modernější". Ty dnešní "simulátory" už jsou na bázi interiéru z fábule a projekce je čistě elektronická, na obrazovku monitoru = pocit reality se vytrácí, zobrazení je malý, ty starý optický projektory s otočnou projekční deskou nad hlavou dovedly na promítací stěnu před trenažér udělat aspoň reálný měřítko cesty před autem - aby toho dosáhnul dnešní digitální simulátor, musel by používat projektor a konkávní projekční stěnu jako ten historickej ...

A jinak - TOHLE je jediná správná odpověď na ty 🤐 €urohujersko-ekofašistický elektrodebilní aktivity ....
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#81 Příspěvek od EKKAR »

Nejenom svéhlavý Japončíci, ale už i beféluposlušný Skopčáci přišli na to, co je vnucování elektrodebility z Brusele za švajneraj:
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ko ... no-prejit/

A jak to dopadne, když v omezeným prostoru blafne jeden jedinej 🤐 umístěnej tam spolu s dalšíma svýma 499 bratříčkama mezi celkovej počet 3 784 plechovejch přibližovadel ? Všecky kcháry jsou na odpis: https://www.autoforum.cz/zajimavosti/po ... -na-odpis/
Někdo může tvrdit, že loď i náklad jsou pojištěný - ale pojišťovna svoji ztrátu přenese na cenu pojistek nám ostzatním - takže ve finále ten vohňostroj zaplatí samozřejmě ti nejmíň majetní koncoví spotřebitelé ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
kejki
Příspěvky: 2270
Registrován: 10 lis 2009, 01:00
Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7

#82 Příspěvek od kejki »

Neznám ddost germanismů, ale podívej se do historie na odmítání zářivek a zásoby tepelných koulí. Pokud bude ropný provoz dražší než elektrický, přejde většina.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#83 Příspěvek od p32 »

kejki píše:ale podívej se do historie na odmítání zářivek
A teď je budou už i zakazovat. :lol:

Uživatelský avatar
kevin_mitnick
Příspěvky: 1724
Registrován: 20 kvě 2007, 02:00

#84 Příspěvek od kevin_mitnick »

kejki píše: Pokud bude ropný provoz dražší než elektrický, přejde většina.
To ma dva problemy:

- vetsina na ten elektrokram proste nebude mit. Olitaneho ropaka v dobrem stavu koupis do 100 tisic. Elektrokram s baterkou pred smrti pod 250 nesezenes. Takze to skonci jak rekl pan Timmermans: "individualni mobilita nesmi byt lidskym pravem ale pouze privilegiem pro vybrane jedince".

- kde chces brat tu elektriku pro elektrokramy a jeste pro tepelny cerpadla a nevim pro co vsechno, kdyz postavit dalsi Temelin je nepruchodne a elektriky je uz ted treba v zime nedostatek?

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#85 Příspěvek od EKKAR »

Neboj se že by tohle ti 🤐 v Bruseli nedokázali vyřešit - jednoduše nařídí cokoliv spalovacího likvidačním způsobem zdanit a stejný likvidační poplatky uvalí i na prodej paliv do spalovacích motorů. A budou se chlubit, jaký mají najednou příjmy do veřejnejch rozpočtů - protože s těma elektrodebilmobilama furt nikdo nebude chtít nic mít ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
kejki
Příspěvky: 2270
Registrován: 10 lis 2009, 01:00
Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7

#86 Příspěvek od kejki »

Taky mám ropná auta v zásobě, ale do budoucnosti nevidíš.
Pobavil https://svethospodarstvi.cz/ekonomika/v ... zeni-site/

Uživatelský avatar
dracekvo
Příspěvky: 402
Registrován: 10 úno 2009, 01:00

#87 Příspěvek od dracekvo »

Já to říkám dávno, že to ta soustava nemůže udržet.
Je jen otázka času, než se sejde ideální konstelace a bude tma. Čím víc přifázovaných elektráren, tím dříve to bude.
Za mě pokud někdo chce solár přifázovaný k síti, tak by měl automaticky mít ke každému 1kWp panelů 1kWh v baterkách.

A měl by být nějaký protokol, aby to provozovatel sítě mohl rychle řídit. HDO je z dob dinosaurů z dnešního pohledu.

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#88 Příspěvek od Celeron »

dracekvo píše: HDO je z dob dinosaurů z dnešního pohledu.
Jo, je mu už skoro 60 let. Viděls někdy první generátor HDO signálu? Já jo, před 20 lety odstavený v koutě Všestarský rozvodny. Přibližně to vypadalo jako Ward - Leonard soustrojí, říkali, že to mělo kolem 35 kVA na 1050 Hz.
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Uživatelský avatar
kejki
Příspěvky: 2270
Registrován: 10 lis 2009, 01:00
Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7

#89 Příspěvek od kejki »

dracekvo píše:Já to říkám dávno, že to ta soustava nemůže udržet.
Je jen otázka času, než se sejde ideální konstelace a bude tma. Čím víc přifázovaných elektráren, tím dříve to bude.
Za mě pokud někdo chce solár přifázovaný k síti, tak by měl automaticky mít ke každému 1kWp panelů 1kWh v baterkách.

A měl by být nějaký protokol, aby to provozovatel sítě mohl rychle řídit. HDO je z dob dinosaurů z dnešního pohledu.
Trvají na připojení internetu, takže řízení buď je, nebo bude.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“